چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند
صرف نظر از اينكه شما علاقه مند به ايجاد نامه فروش فيلم (VSL) براي تجارت خود هستيد يا تعجب در مورد نامه فروش فيلم ، شما به مكان مناسب رسيده ايد. در اين مقاله ، همه مواردي را كه بايد در مورد اين ابزارهاي قدرتمند بازاريابي بدانيد به اشتراك خواهيم گذاشت: اينها چه هستند ، …
چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند https://hillbilly.ir/چگونه-نامه-هاي-فروش-ويديويي-ايجاد-كنيم/ https://hillbilly.ir/چگونه-نامه-هاي-فروش-ويديويي-ايجاد-كنيم/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 09 Apr 2021 19:59:46 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/چگونه-نامه-هاي-فروش-ويديويي-ايجاد-كنيم/
چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند
صرف نظر از اينكه شما علاقه مند به ايجاد نامه فروش فيلم (VSL) براي تجارت خود هستيد يا تعجب در مورد نامه فروش فيلم ، شما به مكان مناسب رسيده ايد. در اين مقاله ، همه مواردي را كه بايد در مورد اين ابزارهاي قدرتمند بازاريابي بدانيد به اشتراك خواهيم گذاشت: اينها چه هستند ، …
چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند
چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "چگونه نامه هاي فروش ويديويي ايجاد كنيم كه تبديل شوند" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
صرف نظر از اينكه شما علاقه مند به ايجاد نامه فروش فيلم (VSL) براي تجارت خود هستيد يا تعجب در مورد نامه فروش فيلم ، شما به مكان مناسب رسيده ايد. در اين مقاله ، همه مواردي را كه بايد در مورد اين ابزارهاي قدرتمند بازاريابي بدانيد به اشتراك خواهيم گذاشت: اينها چه هستند ، چرا به آنها احتياج داريد ، چه مواردي را بايد اضافه كنيد ، چگونه آنها را ايجاد كنيد ، و حتي برخي از پيشنهادهاي عالي نرم افزاري را براي سهولت ايجاد ايجاد مي كنيد. ما براي الهام بخشيدن به شما چند نمونه از نامه هاي فروش فيلم را جمع آوري خواهيم كرد.
نحوه ايجاد نامه هاي فروش ويديويي كه تبديل مي كنند:
نامه فروش فيلم چيست؟
نامه فروش ويديويي يك كليپ ويديويي است كه محصول يا خدمات شما را به مشتري بالقوه تبليغ مي كند. نامه هاي فروش ويدئويي بسيار جالب توجه را به خود جلب مي كنند و مشكلات و نقاط درد شما را به همراه مي آورند مخاطبان هدفمحصول خود را به عنوان پاسخي براي اين نكات درد برجسته كنيد و به مخاطب خود تحريك كنيد تا تبديل شود. نامه هاي فروش ويدئويي براي تقويت بيشتر ، شامل اثبات اجتماعي و شواهدي از اعتبار برند شما هستند. نامه هاي فروش ويدئو را مي توان به صفحه اصلي شما ، يا يك صفحه فروش يا صفحه فرود جداگانه اضافه كرد ، كه به عنوان يك تبليغ ويديويي استفاده مي شود ، از پيام هاي ايميل بازاريابي، و بيشتر.
چرا بايد از نامه هاي فروش فيلم استفاده كرد؟
دلايل مختلفي وجود دارد كه باعث مي شود نامه هاي فروش ويدئو علاوه بر اين موارد عالي باشد استراتژي بازاريابي. در حالي كه نامه هاي فروش منظم موثر هستند ، نامه هاي فروش ويديويي اين موارد را شامل مي شوند بازاريابي ويديويي كه طي چند سال گذشته به محبوبيت و اثربخشي رسيده است. و به درستي ، 69٪ از مردم گفتند كه ترجيح مي دهند با ديدن يك فيلم كوتاه (Wyzowl) در مورد يك محصول يا خدمات جديد اطلاعاتي كسب كنند. جاي تعجب نيست كه 88٪ از بازارياب ها مي گويند در آينده (هفته رسانه هاي اجتماعي) دلار بيشتري براي كمپين هاي ويديويي هزينه مي كنند. در اينجا برخي از مزاياي نامه هاي فروش فيلم وجود دارد كه از آنها قدرداني خواهيد كرد:
- او قانع كننده است. پيام هاي فروش ويدئويي اشتراك اطلاعات را كه مخاطب شما را راضي به اقدام مي كند آسان مي كند.
- آنها شركت مي كنند. فيلم ها مشتريان بالقوه را به گونه اي جذب مي كنند كه متن موجود در صفحه نمي تواند. از آنجا كه حلقه را به تصور نمي سپاريد ، مي توانيد از پيام هاي فروش ويديويي براي نشان دادن شخصيت برند خود و به اشتراك گذاشتن اطلاعات حياتي در مورد نام تجاري خود استفاده كنيد.
- از نظر بصري جذاب است. در حالي كه مي توانيد در بازاريابي مبتني بر متن تصاوير را اضافه كنيد و از قلم ها و رنگ ها به طور موثر استفاده كنيد ، فيلم ها از مزيت انيميشن برخوردار هستند. شما مي توانيد با استفاده از اين مزيت استفاده واقعي از محصولات خود را نشان داده و توجه مخاطبان خود را راحت تر از بازاريابي مبتني بر متن جلب كنيد.
- آنها يك مشت احساسي بسته بندي مي كنند. ويديو نياز مخاطبان هدف شما براي تصميم گيري در مورد آنچه را كه مي خواهيد بگوييد از بين مي برد و در عوض هدف عاطفي كامل كمپين بازاريابي شما را منتقل مي كند.
چه مواردي را بايد در نامه هاي فروش ويديويي خود بگنجانيد
قبل از اينكه به روند ايجاد نامه هاي فروش ويديويي بپردازيم ، بياييد لحظه اي بحث كنيم كه يك نامه فروش ويديوي خوب بايد شامل شود. اگرچه نامه فروش ويدئويي شما نيازي به درج همه مواردي كه در اينجا خواهيم پرداخت ، مهم است كه در نظر بگيريد كه چه چيزي مي خواهيد با ويديوي خود به دست آوريد و براي دستيابي به اين هدف چه مواردي را بايد اضافه كنيد.
پيام قوي
نامه هاي فروش ويديوي شما بايد يك پيام قوي داشته باشد و بهترين راه براي اطمينان از اينكه تحت پوشش قرار مي گيريد توليد متن براي ويديوي شما است. آنچه كه اسكريپت بايد انجام دهد در اينجا است:
- توجه بيننده را با محتواي پيوند داده شده جلب كنيد
- مشكل يا نقاط درد را ذكر كنيد
- طرح مسئله (اين مشكل چگونه در زندگي روزمره مشتريان بالقوه شما بوجود مي آيد؟)
- محصول يا خدمات خود را به عنوان يك راه حل ارائه دهيد
- براي الهام بخشيدن به اعتماد به نفس و تقويت اعتبار ، مدارك اجتماعي را در آن بگنجانيد
- جزئيات مزاياي محصول يا خدمات خود را
- الهام اضطراري يا FOMO (“ترس از دست دادن”) براي تشويق عمل
- فراخوان براي اقدام را در آن بگنجانيد تا بينندگان بدانند كه در مرحله بعد چه كاري انجام دهند
- آنچه شما را از رقباي شما متمايز مي كند توضيح دهيد
تصاوير قوي
نامه هاي فروش ويدئويي شما بايد شامل گرافيك ها و تصاوير جذابي باشد كه پيام شما را با موفقيت منتقل مي كند ، احساسات را در بينندگان برانگيخته و اطلاعات بيشتري را ارائه مي دهد.
نحوه ايجاد نامه هاي فروش ويدئويي
اكنون كه مزاياي نامه هاي فروش فيلم را فهميديد ، ممكن است از خود بپرسيد كه چگونه نامه فروش فيلم خود را ايجاد كنيد. براي چنين قدرتمندي تاكتيك بازاريابي، اين يك فرايند بسيار ساده است – فقط سه مرحله (با فرض اين كه شما قبلاً محصول / بازار مناسب را شناسايي كرده باشيد).
متن خود را بنويسيد
يك اسكريپت VSL بايد با قلاب شروع شود. اين مي تواند يك سوال جالب ، بيانيه بحث برانگيز يا آمار شگفت انگيز باشد. هر چيزي كه نياز به توجه فوري داشته باشد و مربوط به محصول يا خدمات شما باشد ، اين كار را انجام خواهد داد. اگر قبلاً فقط كپي متن ايجاد كرده ايد ، به هوك به عنوان عنوان فكر كنيد.
بعد از اينكه مخاطب خود را با موفقيت جذب كرديد ، بايد عميقاً او را با يك داستان جذاب درگير كنيد. در حالي كه مي توانيد يك داستان كاملاً خيالي تعريف كنيد ، اگر داستاني از يكي از مشتري هاي گذشته خود داريد ، از آن استفاده كنيد. هدف از داستان در نامه فروش فيلم شما به اشتراك گذاشتن تصاوير پيرامون مشكل است. سپس ، هنگامي كه صحنه را تنظيم كرديد ، با نقاط دردي كه محصول شما به طور مستقيم حل مي كند مقابله كنيد.
از آنجا ، همه چيز در مورد ايجاد خود به عنوان راه حل براي آن نقاط دشوار و معرفي مخاطبان است اثبات اجتماعي به آنها بگوييد كه شما مي دانيد در مورد چه چيزي صحبت مي كنيد. براي ايجاد اعتبار ، مي توانيد توصيفات مشتريان خوشحال ديگر را به اشتراك بگذاريد ، به بينندگان اجازه دهيد اطلاعات شما را بشناسند و موارد ديگر. هدف اين قسمت از متن شما اين است كه خود را به عنوان مرجع در مورد موضوع معرفي كنيد و اعتماد به نفس ايجاد كنيد.
قبل از بسته بندي ويديوي خود ، ممكن است بخواهيد نوعي پاداش براي بينندگان خود در نظر بگيريد. اين مي تواند تخفيف در قيمت خريد يا محتواي پاداش باشد – هر آنچه كه ممكن است به عنوان آهنربا اصلي استفاده كنيد كارساز خواهد بود. سپس ، بعد از اينكه اين همه دليل اضافي براي خريد به آنها داديد ، در واقع به آنها مي گوييد كه به روشي قانع كننده بخرند. دعوت به عمل.
فيلم خود را توليد كنيد
پس از پايان اسكريپت ، در واقع بايد نامه فروش فيلم خود را تهيه كنيد. اكنون ، ما توليد فيلم را به عنوان يك مرحله در روند ايجاد VSL داريم ، اما احتمالاً قبلاً مي دانيد كه توليد فيلم يك فرآيند چند مرحله اي است. شما هميشه مي توانيد a شركت توليد فيلم براي كنترل اين قطعه براي شما ، اما بسياري از مارك هاي كوچكتر ترجيح داده اند فيلم خود را براي صرفه جويي در وقت و كنترل دقيق تر روند تهيه كنند.
بنابراين چه چيزي به توليد ويدئو مي پردازد؟ پاسخ ، مانند اكثر موارد ، “بستگي دارد” است. براي مبتديان ، به زمان و مكان استفاده از فيلم خود بستگي دارد. اگر در حال ساخت يك صفحه فرود يا صفحه فروش براي نامه فروش فيلم هستيد ، يا اگر آن را مستقيماً در صفحه اصلي خود استفاده مي كنيد ، بايد مطمئن شويد كه آن را صيقل داده است. اگر قرار است VSL در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شود ، مي توانيد كمي آرام شويد توليد فيلم. علاوه بر اين ، اين سوال وجود دارد كه آيا از كل VSL يا بخشي از آن براي بازاريابي از طريق ايميل استفاده كنيد؟ در اين صورت ، احتمالاً مي خواهيد قسمت هايي از ويديو را اختصاص دهيد تا به بخشهاي خاصي از ليست بازاريابي ايميل خود برسد.
همچنين بايد تصميم بگيريد كه چگونه مي خواهيد ويدئو به نظر برسد و چه احساسي داشته باشد ، كجا ميزبان آن باشد و چقدر مي توانيد هزينه كنيد. توليد ويدئو مي تواند بسيار گران تمام شود (ما در مورد 50،000 دلار صحبت مي كنيم) ، اما بسته به پاسخ س theالاتي كه در اينجا پرسيديم و سيستم عامل هايي كه براي ايجاد VSL خود استفاده مي كنيد ، مي توانيد 50 تا 350 دلار نيز هزينه كنيد.
تبليغ شده
پس از پايان كار با VSL ، بايد آن را تبليغ كنيد. ما سه روش برتر براي تبليغ شعارهاي فروش ويديوي شما را پيدا كرده ايم ايجاد يك صفحه فرود مستقل است. يك كمپين ايميل بسازيد، و استفاده از تبليغات پولي.
صفحات Landing شايد محبوب ترين روشي باشد كه شركت ها نامه هاي فروش ويدئويي خود را تبليغ مي كنند. اين كار مي تواند به سادگي ايجاد صفحه ، افزودن عنوان ، جاسازي ويديو و جمع بندي موارد با يك تماس براي اقدام باشد. همچنين بسترهايي مانند ClickFunnels وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آنها يك فايل كامل ايجاد كنيد قيف بازاريابي براي VSL.
بازاريابي از طريق ايميل مرحله بعدي پس از ساخت صفحه فرود است. وقتي صفحه فرود خود آماده شد ، مي توانيد آن را در كمپين هاي بازاريابي ايميل به اشتراك بگذاريد تا ترافيك را به صفحه فرود و VSL هدايت كنيد. با بازاريابي ايميلياين مزيت اضافي را داريد كه مي توانيد موضوع را شخصي سازي كنيد ، ايميل را كپي كنيد و حتي محتواي پويا را براي اسلايدهاي خاص اضافه كنيد. به گفته Super Office ، و قرار دادن كلمه “ويديو” در موضوع ايميل شما مي تواند نرخ باز را تا 6٪ افزايش دهد!
سرانجام ، از ايجاد Google يا كمپين هاي تبليغاتي در فيس بوك براي هدايت ترافيك به صفحه فرود VSL يا استفاده از VSL به عنوان آگهي ويديويي خود.
نرم افزاري براي ايجاد نامه فروش فيلم شما
ايجاد ابزارهاي فروش ويدئويي بسيار آسان تر است ، درصورتي كه ابزار مناسبي براي اين كار داشته باشيد. در اين بخش ، ما چهار مورد دلخواه فعلي خود را به اشتراك مي گذاريم كه مي توانيد بدون ايجاد روزهاي زيادي از وقت خود در آن ، VSL هاي عالي ايجاد كنيد.
1 Promo.com
Promo.com قبلاً براي ايجاد بيش از 2 ميليون فيلم بازاريابي خارج از پيمايش استفاده شده است. شامل بيش از 2500 الگوي ويديويي ، بيش از 23 ميليون فيلم و عكس برتر HD و پشتيباني از مشتري برنده جايزه. اگر مي خواهيد پيام هاي فروش ويديويي ايجاد كنيد كه تأثيرگذار باشد ، Promo.com مي تواند آن را عملي كند.
2 قابل حل شدن
Biteable همچنين داراي چندين الگوي با كيفيت بالا است كه مي توانيد با استفاده از آنها VSL هاي پرقدرت را در عرض چند دقيقه ايجاد كنيد. براي ايجاد يك تجربه مارك دار مي توانيد تصاوير اضافه كنيد ، كليپ هاي صوتي را ضبط كنيد ، عكس هاي صفحه را تعبيه كنيد و آرم خود را اضافه كنيد. اين پلتفرم همچنين به شما امكان مي دهد فيلم هاي زنده ، ساخت مقالات و انيميشن ها را در نامه فروش فيلم خود بگنجانيد.
3 HubSpot
HubSpot يك جاي تعجب استابزار كامل براي ايجاد ، مديريت و ميزباني نامه هاي فروش ويديويي شما. اين ابزار ميزباني ويدئو به شما امكان مي دهد فيلم ها را مستقيماً از CRM خود ايجاد و به اشتراك بگذاريد تا بتوانيد VSL هاي خود را رديابي كنيد و مطمئن شويد مشتريان بالقوه آنها را مشاهده مي كنند. علاوه بر اين ، HubSpot مي تواند هنگام مكالمات فروش صفحه نمايش شما را ضبط كند تا مشتريان بالقوه بتوانند پس از جلسه شما به ضبط برگردند.
4 جلوه ها
Wyzowl يكي ديگر از گزينه هاي عالي براي ايجاد نامه هاي فروش ويدئويي براي افزايش فروش شما و تبديل آگهي هاي بيشتر به مشتري است. با Wyzowl مي توانيد فيلم هاي زنده ، نمايشي يا متحرك ايجاد كنيد. اين پلت فرم انيميشن هاي خاص خود را دارد كه مي توانيد به فيلم هاي خود اضافه كنيد. اگر به دنبال چيزي هستيد كه واقعاً چشم شما را خيره كند ، Wyzowl به شما امكان مي دهد فيلم هاي تعاملي ايجاد كنيد تا مشتريان بالقوه بتوانند در صندلي راننده قرار بگيرند.
نمونه نامه هاي فروش فيلم
در اينجا چند نمونه از نامه هاي فروش ويديويي آورده شده است كه ما كاملاً آنها را دوست داريم. VSL سرگرم كننده ، جذاب و تأثيرگذار است – تمام آنچه براي انجام آن به VSL نياز داريد.
1 اسكوات اسكي
https://www.youtube.com/watch؟v=YbYWhdLO43Q
اين نمونه نامه فروش فيلم از Squatty Potty بسيار وحشي است. با اين حال ، از قالبي كه از VSL انتظار داريد (مشكل ، هيجان ، راه حل) پيروي مي كند و با بيش از 39 ميليون بازديد در YouTube ، اين VSL وقتي صحبت از بينندگان سرگرم مي شود به وضوح مورد توجه قرار مي گيرد.
2 كتاب بيشتري را نگه داريد
https://www.youtube.com/watch؟v=vs91SmIgEyA
ما به دليل انيميشن جالب اين پيام فروش ويديويي را دوست داريم. وقتي VSL را تماشا مي كنيد ، متوجه مي شويد كه اين قسمت بر روي نقاط درد مخاطبان شما و چگونگي كمك كتاب به غلبه بر اين مسائل متمركز است.
3 فرانك كرن
https://www.youtube.com/watch؟v=zVhgC1p60fs
اين نمونه نامه فروش ويديويي از Frank Kern بسيار عالي است زيرا صيقلي و صيقلي نيست و فروش بالايي ندارد. در حالي كه VSL شامل همه مواردي است كه انتظار داريد در يك نامه موثر فروش ويديو مشاهده كنيد ، خود ويديو كمي خشن است كه جذابيت آن را بيشتر مي كند.