زندگي غيرقابل اقناع تأثيرگذارهاي جعلي اينستاگرام
داستان Crypt # 11 بازاريابي آنلاين چرا ميليون ها دنبال كننده اينستاگرام نداريد (مگر اينكه يكي از آنها را ايجاد كنيد). آيا شما مثل من هستيد و مي توانيم شما را به راحتي غافلگير كنيم؟ يا آيا “That Don’t Imperize Me Many” از Shania Twain موسيقي كلاسيك شما را پخش مي كند؟ شايد نحوه بزرگ …
زندگي غيرقابل اقناع تأثيرگذارهاي جعلي اينستاگرام https://hillbilly.ir/زندگي-غيرقابل-اقناع-تأثيرگذارهاي-جعل/ https://hillbilly.ir/زندگي-غيرقابل-اقناع-تأثيرگذارهاي-جعل/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 23 Jul 2021 17:19:45 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/زندگي-غيرقابل-اقناع-تأثيرگذارهاي-جعل/
زندگي غيرقابل اقناع تأثيرگذارهاي جعلي اينستاگرام
داستان Crypt # 11 بازاريابي آنلاين چرا ميليون ها دنبال كننده اينستاگرام نداريد (مگر اينكه يكي از آنها را ايجاد كنيد). آيا شما مثل من هستيد و مي توانيم شما را به راحتي غافلگير كنيم؟ يا آيا “That Don’t Imperize Me Many” از Shania Twain موسيقي كلاسيك شما را پخش مي كند؟ شايد نحوه بزرگ …
زندگي غيرقابل اقناع تأثيرگذارهاي جعلي اينستاگرام
داستان Crypt # 11 بازاريابي آنلاين چرا ميليون ها دنبال كننده اينستاگرام نداريد (مگر اينكه يكي از آنها را ايجاد كنيد). آيا شما مثل من هستيد و مي توانيم شما را به راحتي غافلگير كنيم؟ يا آيا “That Don’t Imperize Me Many” از Shania Twain موسيقي كلاسيك شما را پخش مي كند؟ شايد نحوه بزرگ شدن من باعث شده باشد كه قدردان برخي دستاوردها باشم. ما آنقدر بزرگ نيستيم كه بچه هايي كه به نظر مي رسد “ثروتمند” هستند هميشه برادران من را با Etch-a-Sketches و Lite-Brites تحت تأثير قرار دهند و من نمي توانم چنين آرزويي داشته باشم! اكنون نيز نمي دانم كه آيا همسايگان جديد با تسلا زندگي مي كنند و به پياده روي مي روند؟ دو بار در سال (دقيقاً قبل از كوئيد). ديدن اينكه مردم و شركت ها جوايز مشهوري را كسب مي كنند شگفت آور است. وقتي به استاديوم مي روم و مي بينم كه مردم تصميمات شگفت انگيزي مي گيرند قدرت و استقامت ، متعجب مي شوم. اين ليست ادامه دارد. اما پس از آن رسانه هاي اجتماعي وجود دارد. من قبلاً از ديدن افرادي با هزاران پيرو تعجب مي كردم. من فكر مي كنم ، واي ، كسي نياز به دانستن چيزهاي خود را! ببينيد چند نفر مي خواهند آنها را مطالعه كنند يا از آنها پذيرايي كنند! اما الان خيلي زياد نيست. (علامت Chania) روز ديگر ما شاهد آزمايش يك پزشك HBO به نام “Fake Famous” هستيم. آيا تا به حال ديده ايد كه چشمان شما باز باشد تا چيزي نگويد؟ در آنجا ، آنها تحقيقاتي انجام دادند تا ببينند آيا مي تواند بر روي افراد تقريبا ناشناخته در اينستاگرام تأثيري بگذارد. و شهادت توانايي آنها در انجام اين كار بسيار زياد است. با حساب آنها موفق باشيد. از اجاره يك هواپيماي گران قيمت به استوديويي در جايي و عكس گرفتن و سپس تظاهر به رفتن به يك مكان عجيب. معناي واقعي آن در اينجاست: يا از استخر پر از گلبرگ گل رز استفاده كنيد و روي آن شناور شويد. يك عكس كوتاه بگيريد يك تعطيلات را براي ورزشهاي سرگرم كننده تصور كنيد. علاوه بر اين ، عكسهاي جعلي ، دنبال كنندگان ، پسنديدن و نظرات خريد وجود دارد. اين نتايج جعلي از چند صد تا ده ها هزار دنبال كننده در مدت زمان كوتاه متفاوت است. اين پيروان جعلي هستند. همه آنها دروغ هستند ، اما آنچه واقعاً آنها را فريب مي دهد اعمال آنهاست. آنها شروع به گرفتن پيشنهادات چپ ، راست و مركز كردند تا با اين محصول مارك دار عكس بگيرند و در عوض آن محصول را به صورت رايگان دريافت كردند. از عينك آفتابي مارك گرفته تا لوازم حمام قابل حمل. امروز من داستان اولين برخوردم با يك سرويس را براي شما بازگو مي كنم. يكي از خنده دارترين روزهاي زندگي من! هرچه تعداد فالوورها ، لايك ها و نظرات جعلي آنها بيشتر باشد ، محبوبيت بيشتري نيز پيدا مي كنند. ناگهان ، آنها به يك مهماني سرگرم كننده و آخر هفته دعوت شدند. نكته جالب اين است كه هرچه بيشتر نتيجه مي گيرد ، پيروان مشروع تري پيدا مي كنند. هزاران نفر آنها را دنبال خواهند كرد زيرا مي بينند كه مردم متحير مانده اند. عالياند”. افرادي كه به حسادت حسادت مي كنند و مي بينند زندگي در طرف مقابل چگونه خواهد بود و مي خواهند بخشي از همه آن را احساس كنند.و آيا مي دانيد چه چيزي اين وضعيت جعلي را بسيار ناخوشايند كرده است؟ هيچ كس مجبور نشد جلوي او را بگيرد.جعل كنندگان با تلاش اندك و چند صد دلار براي خريد راه خود در اين دنياي قدرتمند ، پاداش هاي زيادي مي گيرند.
مارك هايي كه از اينفلوئنسرها براي خريد محصولات خود استفاده مي كنند با اجراي قوانيني كه براي آنها جذاب است از بازاريابي تبليغاتي لذت مي برند.
اينستاگرام از افزايش كاربران و درآمد تبليغاتي كه توسط مارك هاي تأثيرگذار تبليغاتي با استفاده از محصولاتشان خرج مي شود ، سود مي برد.
و البته ، افرادي را كه نمايه هاي جعلي ايجاد مي كنند و اين افراد را دنبال مي كنند و درآمد بيشتري از پسنديدن و ايده هاي خريداري شده كسب مي كنند ، فراموش نكنيد.
مي گويم تنها يكي از ماست. كساني كه از آنچه ما منتشر كرده ايم اين تأثيرگذار متعجب هستند. كساني كه كالايي را خريداري مي كنند زيرا اينفلوئنسر از آن پشتيباني مي كند. منظورم اين است كه بايد خوب باشد ، درست است؟ كساني كه به اين بنيانگذاران نگاه مي كنند و مي خواهند زندگي مانند آن داشته باشند. مطمئناً همه “تأثيرگذاران” جعلي نيستند. بسياري از افراد معتبر اين برند را با سخت كوشي ، نصب بي نظير و استراتژي تحويل دقيق ساخته اند. منظورم اين است كه خوب است كه اپرا به فكر خريد 19.3 ميليون دنبال كننده خود نيفتاده است ، درست است؟ و من آنها را دوست دارم. اينها همانهايي هستند كه من آنها را دنبال مي كنم و از آنها ياد مي گيرم. كساني كه مسئوليت هاي خود را به عنوان تأثيرگذار به عهده گرفته اند. اين همان چيزي است كه من مي خواهم وقتي بزرگ شدم. و شما چطور؟ آيا خود را از طريق اينفلوئنسر جعلي يافته ايد يا زندگي او را به دنيا آورده ايد؟ آيا مي خواهيد از آنها الگوبرداري كنيد و مانند خودتان كار خود را بسازيد؟ آيا اين مقاله نظر شما را تغيير داده است يا از تلاش و الهام بخشيدن به شما هيجان زده هستيد؟ دوست دارم افكار شما را در زير بشنوم.
Tales of the Online Marketing Crypt Vol. هشدار 10 شما قبل از شروع مقايسه حضور رسانه هاي اجتماعي با ديگران ، از كل داستان اطلاع نداريد. در وبلاگ ما بخوانيد: انجام يك بازي مقايسه خطرناك در شبكه هاي اجتماعي
بررسي Netflix: مسئله اجتماعي.
كتابها: تحت تأثير-چگونه مي توان راه خود را براي ثروتمند شدن كلاهبرداري ، سلفي ، سوic ظن ، نفوذ و رفتار نامناسب در اينستاگرام ايجاد كرد. Trey Ratcliff ، عكاس ، تاكتيك هاي عصيان آميز را كه توسط Social Media Influencers براي ورود به دنياي رسانه هاي اجتماعي استفاده شده ، ميلياردها دلار براي حمايت از مارك هاي شبكه هاي اجتماعي ، سفر و فروش رايگان نشان داده است. با اين “تأثيرگذاران” جعلي – در يك زندگي به ظاهر جذاب ، اما بدون پولشويي در شبكه هاي اجتماعي – روبرو خواهيد شد كه سيستم را با خريد ، ايده هاي خود و پيروان خود فريب مي دهند.
كتاب: تأثير: روانشناسي اقناع. تأثير ، كتاب كلاسيك در زمينه اقناع ، در روانشناسي توضيح مي دهد كه چرا مردم “بله” مي گويند – و چگونه از اين ديدگاه ها استفاده كنيم.دكتر. رابرت سيالديني متخصص دسترسي سريع و اقناع است. سي و پنج سال تحقيق دقيق و مبتني بر شواهد همراه با يك برنامه سه ساله در مورد چرايي تغيير رفتار مردم باعث شهرت اين كتاب شده است.
كتابها: چگونه دوستان خود را پيدا كنيم و بر مردم تأثير بگذاريم. براي بيش از شصت سال ، مشاوره صحيح و اثبات شده در اين كتاب ، امروز هزاران نفر از مشاهير را به سنگ قدم موفقيت در زندگي حرفه اي و شخصي خود تبديل كرده است.
. https://hillbilly.ir/زندگي-غيرقابل-اقناع-تأثيرگذارهاي-جعل/feed/ 0